• CITIGO
      • Citigo
        Citigo
        Citigo
        • ​​Cu o lungime de 3.56 m, este compact si usor de manevrat
        • ​​Cel mai voluminos portbagaj din clasa sa: 251 l
        • Motoare economice pe benzina de 44 kw si 55 kw​
        • till251l /959l
        • from4,1l/100km
        • from95g/km
  • FABIA
      • Fabia
        Fabia de la  9.400
        Un nou automobil compact de oraş
        • ​Expresiv, modern şi dinamic
        • ​Concept nou al interiorului
        • Caroserie mai lată şi mai joasă, proporţii armonioase
      • Fabia Combi
        Fabia Combi de la  9.900
        Continuăm din locul unde ceilalţi s-au oprit
        • ​Portbagaj imbatabil din clasa sa
        • ​Noi asistenţi şi sisteme auxiliare practice şi de infotainment
        • Motoare puternice şi eficiente
  • NEW RAPID
  • NEW OCTAVIA
      • New Octavia
        New Octavia de la  12.950
        Combinația perfectă între design și confort
        • Sisteme de asistență inovatoare
        • ​​O gamă largă de motoare de la 81 kW la 135 kW
        • Posibilatati de conectivitate noi
        • till590l /1580l
        • from4,9l/100km
        • from103g/km
  • KODIAQ
      • KODIAQ
        KODIAQ de la  17.950
        Puternic precum un urs
        • Design-ul noului SUV conferă rezistență și protecție
        • Dimensiune mare, tărie, spirit de familie
        • Descoperă noi teritorii
        • till720l /2065l
        • from0l/100km
  • SUPERB
      • Superb
        Superb de la  18.300
        Modern și plin de emoție. Începutul unei noi ere.
        • Design revoluționar, confort superior și conectivitate inovatoare.
        • Imens de mult spațiu, sisteme de siguranță și asistență de ultimă generație.
        • Un spațiu de nivel superior, cu aspect modern și sofisticat.
        • till625l /1760l
        • from3,8l/100km
      • Superb Combi
        Superb Combi de la  23.400
        Călătorește cu stil. Călătorește în spațiu.
        • Cel mai spațios compartiment pentru bagaje - 660 litri.
        • Confort maxim cu Dynamic Chassis Control.
        • Cea mai sigură mașină conform testelor EuroNCAP.
        • till660l /1950l
        • from4l/100km

Istoria mărcii Skoda

La sfârşitul lunii decembrie a anului 1895 entuziaştii ciclismului mecanicul Vaclav Laurin şi Vaclav Klement  au început să producă biciclete după propriile proiecte cu denumirea patriotică „Slavia”, care se potrivea perfect spiritului cu tentă naţională de atunci. Câţiva ani mai târziu, în anul 1899, compania Laurin & Klement Co. a început să producă motociclete, care în curând se bucură de popularitate şi obţin mai multe premii la concursuri de curse. În anul 1905 compania nu mai produce motociclete, ci lansează producţia de automobile.

Ca şi motocicletele, primul automobil produs de compania Laurin & Klement numit Voiturette A se bucură de o popularitate enormă, iar mai târziu devine arhetipul ceh incontestabil al automobilismului clasic. Succesul primului automobil i-a asigurat companiei o poziţie stabilă pe piaţa auto internaţională care se dezvolta într-un ritm accelerat, astfel compania şi-a extins capacităţile de producţie. Volumul de producţie a crescut atât de repede, încât acesta a depăşit capacitatea de întreprindere individuală şi în anul 1907 fondatorii companiei au lansat procesul de transformare a companiei într-o societate pe acţiuni. 

Datorită dezvoltării economice puternice a ţării în anii 1920́  necesitatea de a fuziona compania care producea pe atunci numeroase modele de automobile, camioane, autobuze, motoare de aviaţie şi maşini agricole cu un partener industrial puternic devine stringentă. In anul 1925 compania a fuzionat cu Pilsen ŠKODA Co., ceea ce a însemnat dispariţia mărcii Laurin & Klement. La începutul anilor 1930́   automobilele erau produse de o societate pe acţiuni separată din cadrul grupului de companii ŠKODA Group sub denumirea Societăţii pe Acţiuni pentru Producţia Automobilelor ASAP. La sfârşitul crizei mondiale din anii 1930́  compania a realizat un succes de proporţii lansând modelul său ŠKODA Popular.

Ocupaţia germană din anii 1939 - 1945 a afectat în mod negativ compania, care a fost integrată în industria Imperiului German. Producţia vehiculelor civile a fost redusă în mod dramatic, toate capacităţile companiei au fost utilizate pentru a servi Reichul. Ca urmare a procesului amplu de naţionalizare, care a început la sfârşitul războiului, în anul 1946 compania a devenit o întreprindere naţională numită AZNP. Datorită schimbărilor politice şi economice care au avut loc pe atunci, compania a obţinut monopolul asupra producţiei de autoturisme.

Bazându-se pe metode tradiţionale de producţie şi succesele din trecut, economia Cehoslovaciei a reuşit timp de câteva decenii să menţină standarde relativ înalte de calitate chiar şi în perioada socialistă, în ciuda economiei planificate impuse şi a ratelor de dezvoltare economică sporite în mod nejustificat. Aceste standarde au fost contestate abia la sfârşitul anilor 1960 ca urmare a apariţiei tehnologiilor noi în Occident. Anii 70́  ai secolului XX au fost marcaţi de începutul unei perioade de stagnare a economiei cehoslovace, care au produs un impact şi asupra producătorului de automobile de la Mlada Boleslav. Volumul de producţie a început să crească doar odată cu apariţie pe piaţă a modelului ŠKODA Favorit în anul 1987.

După schimbările politice din anul 1989 în condiţiile economiei de piaţă, guvernul Cehoslovaciei şi conducerea companiei „ŠKODA” au început să caute un partener internaţional puternic, experienţa şi investiţiile financiare ale căruia ar putea asigura competitivitatea companiei pe termen lung. În luna decembrie, guvernul a decis să colaboreze cu grupul german de companii „Volkswagen Group”. Întreprinderea comună a firmelor ŠKODA şi  Volkswagen a laut fiinţă la data de 16 aprilie anul 1991 sub denumirea „ŠKODA, automobilová a.s. devenind al patrulea brand al „Volkswagen Group” alături de VW, AUDI şi SEAT.