Aceasta este pagină secundară.

Treci la pagina principală

Aici găsesti tot ceea ce cautai!

SPECIFICATII TEHNICE SUPERB

Dimensiuni

 

Sigurantă

Sigurantă

Modelul ŠKODA SUPERB are în vedere siguranta fără compromisuri. Pe lângă sistemele de sigurantă deja descrise, următoarele caracteristici sunt disponibile ca standard sau ca optiune pentru SUPERB:

› Isofix si punctele de ancorare Top tether pentru a fixa scaunul pentru copii pe scaunele laterale din afara ramei. Isofix este disponibil si pentru scaunul pasagerului din fată.

› Crew Protect Assist asigură spatiul din jurul soferului si pasagerului din fată în cazul unei coliziuni prin tensionarea centurilor de sigurantă din fată si prin închiderea geamurilor laterale laterale si a trapei panoramice controlate electric.

› După o coliziune, frâna cu coliziune multiplă împiedică miscarea necontrolată a vehiculului prin frânare, reducând astfel riscul de coliziuni multiple.

› Spre deosebire de sistemul de control al vitezei de croazieră, care mentine o viteză setată, Speedlimiter permite soferului să călătorească cu orice viteză până la, dar nu mai mult decât, valoarea predefinită.

› Sistemul ABS asigură blocarea rotilor în timpul frânării de urgentă sau la frânarea pe suprafete alunecoase.

› Prin mărirea presiunii de frânare, asistenta la frânare ajută soferii în situatiile în care este necesară o frânare de urgentă. Aceasta poate duce la o reducere semnificativă a distantei de frânare necesară.

› MSR controlează actiunea de blocare a rotilor motoare, care poate apărea atunci când soferul încetineste pe o suprafată netedă.

› ASR asigură o pornire si o accelerare fără roti care se rotesc pe suprafete alunecoase. › EDL ajută la accelerarea sau la mersul pe jos cu tractiune scăzută sub una dintre rotile actionate.

› XDS+ ajută conducătorul auto în timpul virajelor bruste si asigură faptul că autovehiculul se comportă neutru în timpul virajelor dinamice. Electronica de control simulează în mod esential prezenta unui diferential cu auto-blocare pentru a îmbunătăti dinamica de tractiune si de conducere în timpul virajelor. În consecintă, autovehiculul va face curbele mult mai sigur si mai natural decât înainte.

› Monitorizarea presiunii în anvelope TPM + informează conducătorul auto în permanentă despre presiunea în anvelope.

› Controlul optional Hill-Hold îi ajută pe soferi să pornească urcarea pe drumul ridicat în conditii de sigurantă. Sistemul se activează pe pantele de 5 grade sau mai mult si asigură o pornire usoară si sigură în miscare, fără utilizarea frânei de mână. Sistemul împiedică autovehiculul să se dea înapoi sau să se oprească.

› Lămpile de frână intermitente reduc riscul de impact din spate, în special atunci când se apropie de blocajele de trafic pe autostrăzi sau frânează brusc în fata unui obstacol neasteptat.

Condus si directie

Tractiune integrală

ŠKODA SUPERB este disponibil împreună cu ambreiajul multicameral controlat electronic. Două motoare, 2.0 TSI / 200 kW si 2.0 TDI / 140 kW, sunt disponibile cu tractiune integrală de ultima generatie, garantând o dinamică optimă de conducere, cel mai înalt nivel de sigurantă activă si consum economic.

Distributia cuplului pe toate cele patru roti este automată si depinde de mediul de actionare. Cuplul ideal pentru puntea spate este calculat de către unitatea de comandă. Reglajele se fac prin presiunea variabilă pe plăcile ambreiajului.

Tractiune integrală
Sasiu SPORT

Dispunând de resorturi scurte cu bobină si amortizoare de soc sport, sasiul este cu 15 mm mai jos oferind un răspuns extraordinar si proprietăti dinamice de conducere.

Directie variabilă

Această oferă modelului ŠKODA SUPERB o manevrabilitate mai bună si agilitate în curbe datorită ratei progresive de schimbare a directiei în functie de măsura în care volanul este rotit. Directia progresivă este disponibilă numai în combinatie cu un sasiu sportiv sau controlul dinamic al sasiului.

Roată de rezervă

Setul standard de reparare a pneurilor poate fi optional înlocuit cu o roată de rezervă din otel temporar de 16 "sau 18".

Tehnolgii VERZI

Sistema Start-Stop

Ideea sistemulei Start-Stop este de a opri motorul de fiecare dată când nu este necesar să functioneze, o caracteristică deosebit de practică în mediu urban, unde reduce semnificativ consumul de combustibil. Sistemul Start-Stop este activat automat după pornirea motorului si poate fi oprit manual în orice moment.

Sistema Start-Stop
Recuperarea energiei la frânare

Ce se întâmplă când se recuperează energia? Energia cinetică este transformată în electricitate utilizabilă, care este stocată în baterie sau utilizată în sistemele electrice. În timpul frânării motorului, alternatorul furnizează electricitatea la aparate si reîncarcă bateria. Aceasta economiseste combustibilul care altfel ar fi utilizat pentru aceste sarcini.

Recuperarea energiei la frânare
Modul Eco (Driving Mode Select)

Unul dintre modurile oferite de sistema de selectare a modului de conducere este Eco - un mod pentru soferii constienti de mediul înconjurător care fac din conducerea economică o prioritate. O caracteristică specifică a modului Eco este modul de croazieră în masinile cu transmisie automată DSG. Modul de actionare se utilizează atunci când conduceti fără pedală pe accelerator.

Recomandarea schimbării vitezei

Alegerea corectă a raportului de transmisie poate economisi combustibil si poate creste confortul de conducere. Vitezele reduse ale motorului sunt egale cu reducerea consumului de carburant si functionarea mai silentioasă a motorului. Simbolurile din coltul din dreapta sus al afisajului confirmă fie că viteza actuală este corectă, fie recomandă schimbarea în sus sau în jos a treptei de viteză.