Aceasta este pagină secundară.
Toate detaliile tehnice pe care le cautai.

SPECIFICATII TEHNICE SUPERB COMBI

Dimensiunile automobilului

 

Sigurantă

Sisteme de sigurantă

Modelul ŠKODA SUPERB nu face compromisuri la sigurantă. Pe lângă sistemele de sigurantă deja descrise, următoarele sisteme sunt disponibile ca standard sau ca optiune pentru SUPERB COMBI:

Isofix si punctele de ancorare Top tether pentru a fixa scaunul pentru copii pe scaunele spate laterale. Isofix este disponibil si pentru scaunul pasagerului din fată, optional.

Crew Protect Assist asigură spatiul din jurul soferului si pasagerului din fată în cazul unei coliziuni prin tensionarea centurilor de sigurantă din fată si prin închiderea geamurilor laterale laterale si a trapei panoramice controlate electric.

› După o coliziune, frâna cu coliziune multiplă (MKB) împiedică miscarea necontrolată a vehiculului prin frânare, reducând astfel riscul de coliziuni multiple.

› Spre deosebire de sistemul de control al vitezei de croazieră, care mentine o viteză setată, Speedlimiter permite soferului să călătorească cu orice viteză până la, dar nu mai mult decât, valoarea predefinită.

Sistemul ABS asigură blocarea rotilor în timpul frânării de urgentă sau la frânarea pe suprafete alunecoase.

› Prin mărirea presiunii de frânare, asistenta la frânare ajută soferii în situatiile în care este necesară o frânare de urgentă. Aceasta poate duce la o reducere semnificativă a distantei de frânare necesară.

MSR controlează actiunea de blocare a rotilor motoare, care poate apărea atunci când soferul încetineste pe o suprafată netedă. › ASR asigură o pornire si o accelerare fără roti care se rotesc pe suprafete alunecoase.

› EDL ajută la accelerarea sau la încetinirea a unei roti cu tractiune scăzută.

› XDS+ ajută conducătorul în timpul virajelor bruste si asigură autovehiculul să se comportă neutru în timpul virajelor dinamice. Electronica de control simulează în mod esential prezenta unui diferential cu auto-blocare pentru a îmbunătăti dinamica de tractiune si de conducere în timpul virajelor. În consecintă, autovehiculul va face curbele mult mai sigur si mai natural decât înainte.

› Monitorizarea presiunii în anvelope TPM + informează conducătorul auto în permanentă despre presiunea în anvelope.

› Controlul optional Hill-Hold îi ajută pe soferi să pornească urcarea pe drumul ridicat în conditii de sigurantă. Sistemul se activează pe pantele de 5 grade sau mai mult si asigură o pornire usoară si sigură în miscare, fără utilizarea frânei de mână. Sistemul împiedică autovehiculul să se dea înapoi sau să se oprească.

› Lămpile de frână intermitente reduc riscul de impact din spate, în special atunci când se apropie de blocajele de trafic pe autostrăzi sau frânează brusc în fata unui obstacol neasteptat.

Conducere si directie

Tractiune Integrală

Sistemul ŠKODA SUPERB este disponibil împreună cu ambreiajul multicameral controlat electronic. Două motoare, 2.0 TSI / 200 kW si 2.0 TDI / 140 kW, sunt disponibile cu tractiune integrală de ultima generatie, garantând o dinamică optimă de conducere, cel mai înalt nivel de sigurantă activă si consum economic. Distributia cuplului pe toate cele patru roti este automată si depinde de mediul de actionare. Cuplul ideal pentru puntea spate este calculat de către unitatea de comandă. Reglajele se fac prin presiunea variabilă pe plăcile ambreiajului.

Sasiu Sport

Dispunând de resorturi scurte cu bobină si amortizoare de soc sportive, mai jos cu 15 mm oferă un răspuns extraordinar si proprietăti dinamice de conducere.

Directie progresivă

Această functie oferă modelului ŠKODA SUPERB COMBI o mai bună manevrabilitate si agilitate în curbe. Rata progresivă de schimbare a directiei în functie de măsura în care roata este rotită. Directia progresivă este disponibilă numai în combinatie cu un sasiu sportiv sau controlul dinamic al sasiului.

Nivomat

Nivomat este functiua de auto-ajustare a caroseriei în cazul în care aceasta este încărcată la maxim, pentru a face miscarea automobilului cât mai plăcută.

Roată de rezervăl

Setul standard de reparare a pneurilor poate fi optional înlocuit cu o roată de rezervă din otel temporar de 16 "sau 18".

Tehnologii ”Verzi”

Sistema Start-Stop

Ideea sistemului Start-Stop este de a opri motorul de fiecare dată când nu este necesar să functioneze, o caracteristică deosebit de practică într-un mediu urban, unde reduce semnificativ consumul de combustibil. Sistemul Start-Stop este activat automat după pornirea motorului si poate fi oprit manual în orice moment.

Recuperarea energiei la frânare

Ce se întâmplă când se recuperează energia? Energia cinetică este transformată în electricitate utilizabilă, care este stocată în baterie sau utilizată în sistemele electrice. În timpul frânării motorului, alternatorul furnizează electricitatea la aparate si reîncarcă bateria. Aceasta economiseste combustibilul care altfel ar fi utilizat pentru aceste sarcini.

Eco Mode (inclusă în DMS)

Unul dintre modurile oferite de sistemul de selectare a modului de conducere este Eco - un mod pentru soferii constienti de mediul înconjurător care fac din conducerea economică o prioritate. O caracteristică specifică a modului Eco este modul de croazieră în masinile cu transmisie automată DSG. Modul de actionare se utilizează atunci când conduceti fără pedală pe accelerator.

Recomandarea schimbului vitezei (cutie de viteze)

Alegerea corectă a raportului de transmisie poate economisi combustibil si poate creste confortul de conducere. Vitezele reduse ale motorului sunt egale cu reducerea consumului de carburant si functionarea mai silentioasă a motorului. Simbolurile din coltul din dreapta sus al afisajului confirmă fie că viteza actuală este corectă, fie recomandă schimbarea în sus sau în jos a treptei de viteză.