ŠKODA AUTO a dezvăluit noua identitate a mărcii

30. srpna 2022

ŠKODA AUTO a prezentat noua identitate corporativă ca parte a strategiei NEXT LEVEL – ŠKODA STRATEGY 2030.

Focusarea s-a făcut pe noul design al mărcii, noul logo și actualizarea cuprinzătoare a identității corporative (CI). Urmează accelerarea și expansiunea modelelor electrice, cu 3 noi modele până în 2026. VISION 7S prefațează noile modele și stilul din care aceste modele vor lua ca bază design-ul. Pentru a susține aceste schimbări producătorul ceh de mașini va investi peste 5.6 miliarde de € în proiectele de mobilitate electrică și peste 700 milioane € în digitalizare.

Mladá Boleslav, 30 August 2022

ŠKODA AUTO CEO (Director General) Klaus Zellmer:

Astăzi este o zi foarte specială în istoria ŠKODA AUTO: dezvăluim noua noastră identitate de marcă, care include un logou nou și o actualizare a identității coraportive. Conceptul VISION 7S prezentat aici oferă o previzualizare detaliată a unui model ŠKODA complet nou. Acesta va completa partea superioară a portofoliului nostru de produse și a bazei de clienți. De asemenea, accelerăm în mod semnificativ campania de electrificare a gamei noastre și vom lansa încă trei modele complet electrice până în 2026. Aceste lucruri ne vor pune într-o poziție și mai puternică pentru următoarea decadă a transformării noastre. În plus, în următorii cinci ani, vom investi un total de 5,6 miliarde de euro în mobilitate electrică și alte 700 de milioane de euro în digitalizare, asigurând astfel continuitate în viitor a companiei și mai multe locurilor de muncă.

Noua siglă cu litere ŠKODA

Comunicarea digitală

Simetrie și combinație de forme rotunde cu chenare.

Noua siglă cu litere ŠKODA va fi folosită pentru marcare mai mult decât logo-ul rotund.

Marcarea ŠKODA cu litere va fi prezentă pe scară largă pe toate modelele mărcii și în comunicațiile de marketing. Cercetările au demonstrat că marcarea brandului cu litere tipografice este mai ușor de recunoscut și identificat. Noul stil folosește o tipografie complet diferită, bazată pe simetrie și combinație de forme rotunde și chenare. Cea mai mare provocare a fost integrarea căciuliței deasupra lui S, care reprezintă o parte importantă a moștenirii cehe. Așa-numitul háček este acum integrat în prima literă.

Logo-ul rotund: intensifică comunicarea digital.

Simbolul săgeții înaripate a fost transformat și el, deși nu la fel de radical ca marcajul cu litere. Se distinge prin designul său simplificat. Noul logo ŠKODA va fi acum redat fără grafică 3D din plastic, este o restilizare bidimensională. Acesta face comunicarea pe diferitele canale digitale să fie mai dinamică și cu mai mult impact. Iar un alt avantaj ar fi flexibilitatea folosirii acestuia în mai multe formate.

Noua Identitațe Corporativă (IC): culorile care simbolizează mobilitatea electrică și sustenabilitatea

ŠKODA AUTO va folosi două nuanțe de verde, în schema de culori se vor folosi: verde în nunanță de Smarald și Electric. Compania continua folosirea culorii verzi în comunicarea sa, doar că de data aceasta nuanțele sunt diferite, pe același picior cu vremurile noastre. În sondaje, cei mai mulți respondenți au asociat aceste culori cu ecologia, sustenabilitatea și mobilitatea electrică. Noua IC va fi implementat treptat pe toate platformele – primele vor fi canalele de comunicare online și offline, iar din 2024 va începe să apară și pe modelele nou lansate. Noul design se va reflecta de asemeni în sistemul de infotainment și în alte elemente ale vehiculelor ŠKODA. În ultimă fază acesta va fi implementat și în rețeaua de dealer a mărcii.